Vrachtroutenetwerk Noorderkempen

Gerealiseerd
Start: 01-02-2020
Einde: 31-08-2024

Onder leiding van de provincie Antwerpen, werkte lokaal bestuur Beerse samen met de andere gemeenten van de Noorderkempen een vrachtroutenetwerk uit, waarbij vrachtwagens uit dorpen en woonwijken geweerd worden. Het rapport werd in 2024 goedgekeurd en zal de komende jaren worden gerealiseerd. De nieuwe ontsluitingsweg is een belangrijke sleutel in het realiseren van dit netwerk, niet enkel voor Beerse, maar ook voor alle omliggende gemeenten.